Jsme servis zaměřený na mimozáruční opravy přednostně notebooků všech značek, typů a dále pak i dalších zařízení spotřební elektroniky jako herní konzole, chytré telefony atd.

Dále Vám můžeme nabídnou záchranu vašich dat z poškozených záznamových zařízení jako jsou pevné disky, SD paměti atd.
Proč si nechat opravit notebook od nás?

  • zkušenost v oblasti servisu notebooků, netbooků
    a zařízení s podobnou konstrukcí all-in-one
  • rychlý a efektivní přístup na celém území České republiky
  • možnost svozu zařízení po celé České republice
  • bezplatná doprava od nás
  • bezplatná diagnostika zařízení
  • disponujeme speciálním zařízením na opravy a diagnostiku elektroniky a bga
  • vždy Vás  kontaktujeme o závadě a možnostech opravy a projednáme s vámi nacenění zakázky

Jak postupovat při posílání zakázky na opravu

Zařízení k opravě můžete buď doručit osobně na kontaktní adresu nebo jej zaslat obchodním balíkem na tutéž adresu. Do balíku nezapomeňte přiložit své kontaktní údaje a krátký popis závady, případně co požadujete opravit. Na základě tohoto přibaleného dokumentu Vám bude telefonicky sdělena závada přístroje a nacenění opravy a další údaje o zakázce.

  • Zařízení k opravě je nutné řádně zabalit, tak aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození.
  • K zařízení přibalte svoje kontaktní údaje (hlavně telefonní číslo a email a podrobný popis projevu závady) na základě kterých vás budeme informovat o stavu vaší zakázky.
  • Pokud nebude písemně potvrzeno NERUČÍME za data uložená na datových úložištích. Za příplatek Vám je bude-li to technicky možné, zazálohujeme.
  • Neposílejte nám k zařízení příslušenství jako jsou myši, brašny, kabely, adaptéry, software, které vyloženě nesouvisí se závadou notebooku.

Termíny oprav

  • u softwarových závad preferujeme co nejkratší dobu servisu obvykle do 48 hodin.
  • u hardwarových závad se doba opravy stanovuje podle míry poškození zařízení. obvykle 1-5 dnů.
  • požaduje li zákazník expresní opravu, je toto nutno konzultovat předem (dostupnost dílů atd) .Tato služba je za příplatek dle rozsahu opravy a požadovaného termínu.
  • u méně obvyklých zařízení a při nutnosti objednávky dílů ze zahraničí se doba stanovuje individuálně dohodou.

Náš postup práce

  • po převzetí notebooku na servis, provedeme bezplatnou diagnostiku a s ohledem na vaše požadavky (dokument přibalený k zakázce) stanovíme postup opravy vašeho zařízení.
  • obvykle ten den nebo nejpozději druhý den od obdržení vaší zakázky vás telefonicky kontaktujem a informujeme vás o závadě zařízení, příčině proč k závadě došlo a konečné ceně opravy.
  • po vámi schválené ceně začne oprava.
  • oprava notebooku trvá obvykle 1-2 dny (záleží na obtížnosti opravy, v případě složitějších zásahů nebo nutnosti dodávky náhradního dílů se doba opravy obvykle prodlouží)

Záruky

  • na všechny druhy oprav poskytujeme záruční lhůtu v délce 3 měsíců.
  • na nové náhradní díly použité na opravu poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců

 

V případě Vašeho zájmu  o naše servisní služby máte hned několik způsobů jak nás kontaktovat.

  1. Primárním kontaktem je emailová adresa helpdesk@microware.cz  z této adresy Vás také budeme kontaktovat s informacemi o zakázce nebude-li domluveno jinak. Automatizovaný systém zajistí aby se Váš požadavek někde nezatoulal ???? Ovšem je také možné, že Váš vadný počítač byl jediným přístupovým bodem k internetu, pak samozřejmě použijte variantu 2.
  2. Urgentní dotazy směřujte na naší bezplatnou linku 800 100 327.
  3. Předběžné informace o možnosti opravy atp. můžete rovněž zjistit zadáním dotazu do našeho poptávkového systému zde.